Organisatsioonid

Sellelt lehelt leiate erinevad kassidega tegelevad organisatsioonid, kelle poole pöörduda siis, kui soovite leida endale toredat kodulooma, ja ka siis, kui peate enda kassist mingil põhjusel loobuma. Samuti on võimalus kõikide nende organisatsioonide tegevusele kaasa aidata, pakkudes hoiukodusid hüljatud loomadele või siis lihtsalt materiaalset tuge.

kass%20valge%20v%C3%A4ike

Eesti Loomade vabatahtlikud
Eesti Loomakaitse Seltsiga tihedalt seotud organisatsioon. Saab pakkuda abi hoiukodu näol ning neilt on võimalik võtta kassi. Alates 2008. aasta 1. aprillist väljastavad ainult vaktsineeritud ja kiibitud loomi.

Eesti Loomakaitse Seltsi Viljandi Osakond
Võimalus leida endale lemmikloom. Kodu otsivate koerte ja kasside pildibaasi uuendatakse pidevalt.

Järvamaa kodutute loomade varjupaik
Võimalus leida endale uus lemmikloom. Loomade varjupaigad on loomadele vaid ajutiseks lahenduseks.

Haapsalu loomade varjupaik

Kassiabi
MTÜ Kassiabi tegeleb Tallinnas ning nende eesmärgiks on koduta jäänud kassidele uute kodude otsimine. Samuti tahetakse vähendada kodutute kasside arvu Tallinnas ning tõsta lemmikloomapidamise kultuuri.

Kasside turvakodu
Tallinnas tegutsev organisatsioon, kes pakub kassidele turvakodusid ja hoiukodusid ning tegeleb ka trap-and-neuter-and-release ehk siis tänavakasside vaktsineerimise ja steriliseerimise/kastreerimise ning nende seejärel vanasse elukohta tagasilaskmisega.

Kassid koju
Tartu Kassikaitse on 2007. aastal loodud mittetulundusühing, kes keskendub peamiselt Tartu linna ja maakonna koduta kasside abistamisele, samuti peavad nad oluliseks teavitustööd, sest paljude inimeste teadmised loomapidamisest on endiselt üsna madalal tasemel.

Loomade hoiupaik
Tallinnas asuv MTÜ Loomade Hoiupaiga kodulehekülg. Info kadunud, leitud ja hoiukodus olevate kasside ja koerte kohta. Olemas ka loomakliinik ja väike nõuandenurk.

Loomakaitse Selts
Eesti Loomakaitse Selts tegutseb 2000. aasta kevadest. ELS on loomasõpru koondav mittetulundusühing, mille missiooniks on abi vajavate loomade heaolu tagamine ja parandamine ning loomade väärkohtlemise ennetamine. Missiooni viiakse ellu loomade otsese abistamise, avalikkuse teavitamise ja inimeste koolitamise ning õigusloomes osalemise ja loomakaitsealase järelevalve teel.

PETS
Kodulehel info kodu otsivate kasside-koerte ja ka teiste loomade kohta. Samuti myygis, kadunud ja leitud loomade kohta. Saab ka ise teateid lisada. Lehekülg on eesti ja vene keeles.

Tartu Koduta Loomade Varjupaik

Valga linnavalitsuse loomade varjupaik
Info Valga linnavalitsuse loomade varjupaiga elanike kohta.

Varjupaikade MTÜ
Varjupaikade MTÜsse on koondunud neli varjupaika: Pärnu, Viljandi, Virumaa ja Võru. Info kadunud ja hüljatud kasside kohta. Teavitatakse inimesi loomade steriliseerimise/kastreerimise tähtsusest ning soovimatute lemmikloomade arvukusest. Lehel on ka albumid varjupaikade asukatest.

Tartu Kassikasvatajate Klubi VESTA
Tallinna kasikasvatajate klubi FELIX-i oma filiaal Tartus. Info kassitõugude, näituste kohta, võimalus oma kassile dokumente saada.

United Cats
Unitedcats (Kiisu.ee) ühendab Eesti kassiomanikke, aitab Sul teiste kassiomanikega suhelda ja oma kassi eest paremini hoolt kanda.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License